Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La réalité, même celle qui est visible à l’œil nu, offre, contrairement à l’opinion reçue, de multiples aspects qui n’ont encore jamais été mis en forme. Il importe donc d’énoncer aujourd’hui des règles de perspective plus conformes à notre appréhension du monde extérieur et capables aussi de susciter de nouvelles recherches picturales. C’est ce que les auteurs de ce livre ont entrepris de faire. En proposant un nouvel outil d’analyse visuelle, la perspective curviligne (c’est-à-dire la représentation en lignes courbes de l’univers), André Barre et Albert Flocon élargissent le champ de vision et découvrent de nouvelles lectures de l’espace visuel. Ils invitent ainsi les artistes à rejoindre dans la création des formes ces autres modeleurs du visible que sont les techniciens et les hommes de science du XXème siècle.