Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Alors que le probleme de la perception n'est autre que celui de notre rapport meme a l'etre, la tradition philosophique l'a largement neglige. La chose percue est le plus souvent confondue avec une collection de qualites sensibles ou rabattue sur l'objet intelligible: la perception est meconnue au profit de la sensation ou de l'intellection. Il revient a la phenomenologie husserlienne d'avoir mis en evidence, avec la theorie de la donation par esquisses, l'originalite de la presence perceptive: le propre du percu est de s'absenter de ce qui le presente, d'exceder toujours ce dans quoi il se donne. La question que Husserl permet alors de poser, sans parvenir a la resoudre completement, est celle de la nature veritable du percevant et du sens d'etre du percu. Cet ouvrage tente d'esquisser une reponse en rapportant la perception a l'activite d'un sujet vivant et en opposant par consequent a la plenitude de l'objet, sorti du neant par un regard purement theorique, un monde dont la profondeur repond a l'insatisfaction qui caracterise la vie.