Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
El trabajo de maestros y alumnos estÃí condicionado por unconjunto de estructuras, normas y prÃícticas que ordenanel espacio y el tiempo de la enseñanza. Podráa decirseque organizar el trabajo --el propio o e l de los demÃís--es un trabajo en sá mismo, una prÃíctica pedagógica sobrela que reflexionar. Esta obra trata de evidenciar lasconcepcione s y las prÃícticas de la organización deltrabajo escolar --dentro y f uera del aula-- teniendo encuenta la historia de la escuela, la realid ad actual oincluso perspectivas, prÃícticas y herramientasemergentes. Ofrece recursos útiles y claves para superarla simple gestión de los flujos y la complejidad, y paraconsiderar la organización del trabaj o una oportunidad derepensar la escuela, sus ambiciones, sus finalidad es.