Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Un historiador, que oposita en busca de una cátedra universitaria, hace temblar a los miembros del tribunal que le examina, planteándoles un argumento polémico: la Historia se escribe y se enseña de acuerdo a los intereses del presente. Durante un intenso diálogo, el opositos ve cómno se alejan sus opciones a la cátedra, con la misma rapidez con la que ante el lector se desvanece el mito de la objetividad histórica. La idea de que la Historia se escribe desde el presente no es novedosa, en los años 70 Hayden White desarrolló la idea de la Historia como narración y después Keith Jenkins reelaboró la idea de la invención de la Historia, seguidos por una legión de autores posmodernos. La mayor aportación de este relato consiste en la defensa de que la Historia no sirve para contar el pasado, sino para crear el futuro. La Historia no sería, por tanto, una escuela sino una generadora de utopías.