Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La metaphore de la lyre du larynx, trouvee dans un poeme de David Gascoyne, renvoie a cet entre-deux de la voix ou s'articulent la langue et le corps. La reference qu'elle fait au corps est brutale, mais n'est-ce pas le propre du poeme que de rappeler que le corps est mis en jeu par la langue ? Dylan Thomas, pour dire le corps sans entrave, n'a-t-il pas reve, lui, d'une langue lynx ? Seamus Heaney - dont la place est ici egale a celles de Yeats et de MacNeice, ses deux grands predecesseurs irlandais - n'a-t-il pas, pour signifier la voix, choisi le meme mot et parle tres memorablement, a propos de Dante, de la foret obscure du larynx ? Dans ces dix-huit essais et commentaires consacres a la poesie moderne anglaise et anglo-irlandaise, au terme de cheminements chaque fois differents, on est toujours ramene a la question de la mise en oeuvre de la voix, cette parole du corps.