Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
El estudio busca analizar la consolidación de una nueva estructura organizacional en las escuelas básicas desde la gestión del cambio del gerente educativo. Para cumplir con tal objetivo se hizo una revisión de las teorías de Harris (1999), Kreitner (1999), Romero Salazar (2004), Gento (2000), Barroso (2004), entre otros. Se tiene como consideraciones finales que en la medida que aumenta la adecuación de la estructura organizacional en esas instituciones escolares, en esa medida aumenta los logros de la gestión al cambio del gerente educativo y viceversa. Entre las recomendaciones se sugiere crear condiciones para racionalizar y sistematizar los procesos de cambios en el personal docente de los planteles de educación básica, utilizando los recursos individuales y colectivos en el logro de los objetivos de la institución, bajo exigencias de integración que verifiquen las acciones y toma de decisión en el plantel.