Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Gen Z : pilier d'hypercroissance ou talon d'Achille du luxe ?
En six ans, les dépenses de la génération Z en biens de luxe ont été multipliées par six et représentent dorénavant plus de 20 % du marché, devenant ainsi le principal moteur de croissance du secteur.
Élevés avec le luxe, grâce aux réseaux sociaux et aux influenceurs, mais aussi engagés, les Z consomment de manière très différente de leurs prédécesseurs. Ils échappent aux modèles marketing classiques, recherchant des expériences hyperpersonnalisées et culturelles. Cet ouvrage, coordonné par le directeur général du Journal du Luxe et fruit des contributions d'acteurs majeurs du luxe, d’instituts de sondage et de réseaux sociaux, est une plongée au coeur de cette cible toujours plus importante pour le luxe et qui casse les codes.
Vous y trouverez les clés pour attirer ces nouveaux consommateurs, comprendre leurs comportements et leurs valeurs, afin de les conquérir et les fidéliser.