Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Actualmente, en la escuela, la dispersión mental del alumnado junto co n la falta de límites es una combinación letal para cualquier aprendiz aje. ¿Qué se puede hacer? Por un lado, se propone revisar la excesiva permisividad, por la cual se explica de dónde arranca y por qué está t an arraigada en nuestra sociedad, y por otro lado, introducir contrape sos en el aula a la falta de atención continuada y concentración de la s nuevas hornadas de alumnos que dificulta gravemente su formación aca démica y personal.Eugènia de Pagès Bergés, catedrática de historia d e enseñanza secundaria y asesora de centros de primaria y secundaria c omo experta en temas de concentración y relajación en el aula. Es coau tora del libro Cómo ser docente y no dejarse la piel (2008) y ha publi cado diversos artículos sobre temas educativos en revistas especializa das.