Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Pourquoi et comment devient-on enseignant du secondaire en France et en Grande-Bretagne ? Comment les nouveaux enseignants prennent-ils position dans une activité soumise à des turbulences mais qui demeure marquée de part et d'autre par une histoire, des valeurs et des missions ? Comment vivent-ils leur découverte du métier et projettent-ils leur avenir professionnel ? Quelles relations construisent-ils avec leurs formateurs, leurs élèves, leurs collègues, la hiérarchie scolaire ? Comment comprendre les variations observables et en tirer des enseignements sur le plan de la formation des enseignants ? Fondé sur une large variété de recherches empiriques menées en France et en Grande-Bretagne, cet ouvrage offre de multiples éclairages sur la construction des identités professionnelles des enseignants et des dispositifs qui encadrent leur apprentissage et l'exercice du métier. Il permet au chercheur et au formateur d'élargir sa compréhension des processus de médiation à l'oeuvre dans la formation des enseignants, et renouvelle les perspectives de recherche en éducation comparée.