Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Environ 3 millions de Français souhaiteraient entreprendre. Au final, le nombre réel de créations d’entreprises se situe autour de 500 000.
Pourquoi un tel écart entre ceux qui songent à entreprendre et ceux qui passent vraiment à l’action? Et surtout comment se fabrique l'entrepreneuriat? Quelles en sont les pratiques, les outils et les éléments dont il faut s'affanchir pour passer à l'action et réussir?
L'auteur propose ici, de manière originale et novatrice, de s'intéresser non pas seulement à l'objectif - la création d'entreprise - mais à la situation entrepreneuriale qui l'accompagne. L'idée est ainsi de modifier le regard porté par les uns et les autres sur l'entrepreneuriat (entrepreneurs, accompagnateurs, enseignants, étudiants, politiques et la société dans son ensemble).
Pour cela, l'ouvrage s'appuie sur un concept fort: l'agir entrepreneurial, défini par plusieurs composantes : soi/l’idée, l’opportunité, le projet entrepreneurial, le modèle et le plan d’affaires…