Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
En la actualidad se observa un desequilibrio entre el desarrollo del mundo cada vez mas globalizado y el ambiente, problema que debe ser atendido por las universidades asumiendo la responsabilidad, a través de la docencia, investigación y extensión con el propósito de diseñar el futuro de si mismas, como de la sociedad. La investigación tuvo como objetivo diseñar un programa de extensión en la educación ambiental como mecanismo de vinculación universidad-comunidad para promover el desarrollo sostenible. El proceso se orientó a disagnosticar los mecanismos de vinculación entre la universidad y la comunidad y se fundamentó con los aportes teóricos de Gutiérrez y Pozo(2006), Quintar (2007), Calvo y Gutiérrez(2006), UNESCO (1998 Y 2008), entre otros. El estudio fue descriptivo y proyecto factible, con diseño de campo, no experimental y transeccional. La información se obtuvo mediante la aplicación de un instrumento a los docentes de la UJGH. Los resultados demuestran total acuerdo con un programa de extensión sobre la educación ambiental como mecanismo de vinculación universidad-comunidad. Se recomienda la implementación del programa para promover el desarrollo sostenible en la región.