Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Resultado de una investigación de corte cualitativo desarrollada en el Instituto de Evaluación Educativa del Estado de México, en el cual se tuvo como objetivo el conocer y comprender el proceso de enseñanza en el aula, por parte del docente. El estudio contó con la participación de personal del Instituto como los principales promotores y organizadores del proyecto. La finalidad del presente texto es contribuir a la producción de investigación científica en el contexto de las instituciones gubernamentales.