Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Caracteriser la notion merleau-pontienne de chair par celle de Visibilite, nous permet, d'un cote, d'eviter la plupart des malentendus lies a l'interpretation de la premiere, de l'autre peut nous aider a penser philosophiquement l'un des phenomenes culturels les plus pregnants aujourd'hui: l'etonnant renouvellement de notre rapport aux images dans ce qu'il est convenu d'appeler le tournant iconique de notre culture. A la lumiere de certains inedits qu'il a eu la chance d'examiner, mais en allant voir egalement du cote de domaines jusqu'ici trop peu explores - a commencer par le cinema -, Mauro Carbone montre et developpe la richesse des formules fulgurantes par lesquelles le dernier Merleau-Ponty voulut eclairer notre rapport contemporain aux images. Mais c'est alors toute notre maniere de philosopher qui s'en trouve ebranlee: il ne suffit plus de dire que les images pensent. Il faut egalement penser selon les images.