Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Recht
  4. Kwaliteitscultuur in organisaties

Kwaliteitscultuur in organisaties

Jan Dillen
Boek | Nederlands
€ 37,00
+ 74 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Kwaliteitscultuur in organisaties
Cultuur en kwaliteitscultuur in het bijzonder, krijgt de laatste tijd meer en meer aandacht. Kwaliteitscultuur is ontstaan uit de managementwetenschappen en de organisatiekunde. Het belang van organisatiecultuur is ontstaan uit het besef dat een organisatie meer is dan technologie, strategie of structuur.
Kwaliteitscultuur in organisaties kan, gelijkaardig aan de veiligheidscultuur worden geoperationaliseerd als ‘de manier hoe met kwaliteit, klanttevredenheid en continu verbeteren in de organisatie wordt omgegaan’ of ‘hoe pakken we kwaliteit, klanttevredenheid en continu verbeteren aan in onze organisatie’. De prioriteit die kwaliteit, klanttevredenheid en continu verbeteren heeft ten opzichte van andere organisatiedoelstellingen is een belangrijk gegeven bij dit construct van kwaliteitscultuur. De kwaliteitscultuur bepaalt op zijn beurt dan weer het klantgericht gedrag. En de mate waarin kwaliteit geïntegreerd is in alle processen is ook bepalend voor ‘hoe er met kwaliteit, klanttevredenheid en continu verbeteren wordt omgegaan in de organisatie’ of dus ook voor de kwaliteitscultuur in de organisatie.

Korte
Cultuur en kwaliteitscultuur in het bijzonder, krijgt de laatste tijd meer en meer aandacht. Kwaliteitscultuur is ontstaan uit de managementwetenschappen en de organisatiekunde. Het belang van organisatiecultuur is ontstaan uit het besef dat een organisatie meer is dan technologie, strategie of structuur.

Auteur
Jan Dillen

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
144
Taal:
Nederlands
AVI-niveau (oud):
9

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789463888448
Verschijningsdatum:
19/05/2020
Uitvoering:
Boek
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 74 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.