• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Kundenzufriedenheit und Kundenbindung in der Tankstellenbranche

Kundenzufriedenheit und Kundenbindung in der Tankstellenbranche

Eine empirische Studie am Beispiel einer Markentankstelle

Michael Schulz
€ 26,45
+ 52 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Wer im Zusammenhang mit Tankstellen an Kundenbindung denkt, dem fallen sicherlich zunächst großangelegte Kartenprogramme und konzernweite Sammelaktionen ein.
Michael Schulz nimmt in seiner vorliegenden Studie die Perspektive des einzelnen Tankstellenbetreibers ein und untersucht die Zufriedenheit der Kunden mit sowie deren Loyalität und Bindung zu einer bestimmten Tankstelle.
Zu diesem Zweck entwickelt Schulz ein detailliertes Messinstrument, um ebendiese Zufriedenheit und Loyalität der Kunden mittels einer empirischen Studie zu bestimmen und gezielt praktisch umsetzbare Maßnahmen abzuleiten.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
108
Taal:
Duits
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 2

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783838202280
Verschijningsdatum:
1/06/2011
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
148 mm x 210 mm
Gewicht:
160 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 52 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.