• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Kundenwertsteigerung und Außendienst

Organisation, Personal- und Informationsmanagement im persönlichen Vertrieb. Diss.

Jens O. Reiners
Paperback | Duits | Duisburger Betriebswirtschaftliche Schriften | nr. 28
€ 67,45
+ 134 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Der persönliche Vertrieb über Außendienst-Mitarbeiter erweist sich als unverzichtbar. Er verantwortet maßgeblich das Umsatzniveau, aber verursacht gleichzeitig auch einen hohen Anteil der Kosten. Das vorliegende Buch ist eine umfassende Entscheidungshilfe zur Verbesserung der Vertriebsstrukturen. Um den Kunden- und Unternehmenswert durch eine ganzheitliche Gestaltung von Organisation, Personal- und Informationsmanagement im Außendienst zu steigern, erläutert es Fragestellungen, wie z. B. bestmögliche Außendienstgröße und -leitungsspanne, Segmentierung der Vertriebsmannschaft, Gebietseinteilung oder Zusammenarbeit zwischen Außendienst, Innendienst und Marketing.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
407
Taal:
Duits
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 28

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783503063864
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
153 mm x 209 mm
Gewicht:
532 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 134 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.