Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Der deutsche Einzelhandel, der zu den wettbewerbsintensivsten Branchen in Deutschland zählt, ist auch innerhalb Europas der größte Handelsmarkt mit der höchsten Preis- und Wettbewerbsintensität. Aus diesem Grund spielen die Erhaltung und Pflege bestehender Kundenbeziehungen aufgrund diverser Marktveränderungen und der Weiterentwicklung des hybriden Kunden eine zunehmend strategisch wichtige Rolle. Fast alle großen Lebensmitteleinzelhändler und Drogeriemärkte in Deutschland bieten ihren Kunden eine Kundenkarte an. Durch diesen Quasi-Branchenstandard drängt sich die Vermutung auf, dass Kundenkarten ein wirkungsvolles Instrument sind, um Kunden zu binden, und langfristig zur Steigerung des ökonomischen Erfolgs beitragen. Aber wie sollten Kundenkartenprogramme im Idealfall ausgestaltet sein, um die gewünschten Unternehmensziele zu erreichen, und welche Erfolgswirkungen wurden wissenschaftlich bestätigt? Durch die theoretische Aufarbeitung des bisherigen Stands der Forschung wird im Rahmen des Buches festgestellt, welche Bedingungen zu dem Erfolg von Kundenkartenprogrammen führen und wo deren Nutzen und Grenzen liegen.