Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Das Ziel dieser Studie war es, die Beziehung zwischen Kundenbeziehungsmarketing und Kundenbindung der 167 aktiven Inhaber von Sichteinlagenkonten einer ländlichen Bank in Panabo zu bestimmen und ein Interventionsprogramm vorzuschlagen. Unter Verwendung eines nicht-experimentellen quantitativen Forschungsdesigns, das eine deskriptiv-korrelative Technik mit Hilfe der modifizierten Fragebögen mit Mittelwert, Pearson r und Regressionsanalyse als statistische Instrumente verwendet, wurde in der Studie festgestellt, dass das Kundenbeziehungsmarketing eine signifikante Beziehung zur Kundenbindung hat. Der Bereich des Kundenbeziehungsmarketings, der die Kundenbindung am besten beeinflusst, ist das Vertrauen, das den höchsten Beta-Koeffizienten aufweist. Die Ergebnisse bedeuten, dass, wenn die Bankangestellten ein hohes Maß an Vertrauen im Rahmen des Kundenbeziehungsmarketings einsetzen, dies einen Anstieg der Kundenbindung und des Kundenvertrauens garantieren könnte, um einen positiveren und fortschrittlicheren Bankbetrieb zu demonstrieren.