Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Dies ist eine wichtige Studie zum Verständnis des Kundenverhaltens einer aufstrebenden Branche islamischer Finanzdienstleistungen. Ziel dieser Studie ist es, die Auswahlkriterien für Banken zu untersuchen, die von der Verbrauchergruppe in Malaysia angewandt werden. Die von den Kunden angewandten Auswahlkriterien werden aus der einschlägigen Literatur, persönlichen Erfahrungen und Interviews mit einigen Bankbeamten und potenziellen Kunden extrahiert. Die Studie hat eine Analyse der mittleren Faktoren und dann eine Faktoranalyse durchgeführt, um die Qualität der Ergebnisse der empirischen Untersuchung zu verbessern. Aus der bisherigen Literatur geht hervor, dass Faktoren wie die starke islamische Reputation der Banken sowie bessere finanzielle Erträge und Bankdienstleistungen zu den führenden Faktoren bei den Auswahlkriterien der jeweiligen islamischen Bank gehören sollen. Die Hauptimplikation dieser Studie besteht darin, die Marketing-Führungskräfte in den islamischen Banken dabei zu unterstützen, bessere Marketingstrategien zu entwickeln, die sowohl neue Kunden anziehen als auch die bestehenden Kunden in der heutigen wettbewerbsintensiven Umgebung, die die alternative Finanzindustrie dominiert, halten würden.