Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Wer erfolgreich neue Produkte plant oder verbessern will, sollte strukturiert vorgehen. Immer mehr Unternehmen fassen daher die damit verbundenen Aufgaben in einem eigenständigen Produktmanagement zusammen. Ein Teil davon ist die kostenorientierte Produktplanung, die in den frühen Phasen der Produktentwicklung eingesetzt wird.
Das Buch beschreibt die Grundlagen, Prozesse und Instrumente einer kostenorientierten Produktplanung und -steuerung. Die Autorin geht in einem eignen Kapitel aus das Instrument des Target Costing ein und beschreibt die Beeinflussung des Verhaltens der Beteiligten in der Produktplanung.