Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Kooperation gilt als zentraler Bestandteil einer reformierten, d.h. inklusiven, leistungsfahigen, sozial gerechten und mit einer erweiterten Verantwortung fur Erziehung, Bildung und Betreuung ausgestatteten Grundschule. Der Band klart begriffliche Konzeptualisierungen und gibt einen fundierten Einblick in den Diskurs- und Forschungsstand zu Kooperation im intra- wie multiprofessionellen Team. Er zeigt die Besonderheiten inner- wie ausserschulischer Kooperationsfelder, -formate und -praktiken in der Grundschule auf und gibt konkrete Hinweise zu Gelingensbedingungen und tragfahigen Kooperationsformaten fur eine kollaborativ-vernetzte Professionalitat in der Grundschule.