Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Pharmaceutical Industry has been undergoing a major transformation since the heady days of 'big pharma' in the 1970s and 80s. Patent expiry, the rise of generics, and the decline of the blockbuster drug have all changed the landscape over the last 10-15 years. It's an environment where products can take 10 years or more to come to market, billions are spent on research and development, jobs are being shed in the western pharma homelands and regulators and the public are more demanding than ever. So what part is Knowledge Management playing and going to play in this vital international industry? Knowledge Management (KM) has many facets from providing comprehensive knowledge bases for workers, through the sharing of advice and problem solving, to providing an environment for innovation and change. This book, focusing on research and development, and manufacturing-based companies, explores how a range of techniques and approaches have been applied in the unique environment of the Pharmaceutical Industry, and examine how it can help the industry in the 21st century. Whilst the book is centered on the Pharmaceutical Industry, its objective will be to discuss and demonstrate how Knowledge Management can be applied in a variety of environments, and with a range of cultural issues. KM practitioners, and potential practitioners, both within and outside the Pharmaceutical Industry, will be able to gain valuable guidance and advice from both the examples of good practice and the lessons learned by the authors and contributors.