Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Everything about Kirsty MacColl defied the conventional pop category, yet she embraced and defended the genre, redeeming it with literate writing that had seldom been seen in British pop since the glory days of Ray Davies and the Kinks. Her music was funny, irreverent, and endearingly catchy and her five albums in almost 20 years became symbolic rescue missions to retrieve British pop music from all that was saccharine and shallow, manufactured and mainstream. Overcoming agonizing stage fright, long periods of writer's block, and depression, she created a hugely successful solo career and collaborated with a legion of people from the Rolling Stones to the Happy Mondays, and, most famously, The Pogues, with Fairytale of New York.