Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This dissertation aims to account for the stylistic idiosyncrasies observed in the naming of the main character of Anthony Burgess's post-modernist historical novel "A Dead Man in Deptford", the Elizabethan poet and dramatist Christopher Marlowe. The interest in naming is due to the salience given to personal names, either because some names display a marked tendency to change form so that the same name appears under a variety of spellings, or becausen other names are foregrounded by being brought into relation with other items on the strength of the formal similarities between them, inducing the reader to assign a meaning to them. Names are seen to reflect the tension between structure and indeterminacy within the language system, strongly suggesting the centrality of names to the inquiry into the internal contradiction of the language system. Also, as the most conspicuous names are those which identify the protagonist, the ambiguity surrounding them reflects the problematic concerning the identity of their bearer and the circumstances of the violent and untimely death alluded to in the title of the novel under review.