Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Despite many attempts, Kierkegaard's philosophy has been less than well-received in education. The Kierkegaardian themes of irony, indirect communication, subjectivity, stages of existence, despair and seduction have proven difficult to translate into educational praxis. Several factors drive this state including the lack of curricular reasoning, curricular frameworks and depth of the reading of Kierkegaard. These factors can be deduced from a thorough review of the past efforts to bring Kierkegaard into the educational dialogue from which conclusions about model educational praxis can be made that are related to the fast growing field of noncognitive education.