Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Keeping Up in a Down Economy

What the Best Companies do to Get Results in Tough Times

Bob Nelson
Paperback | Engels
€ 22,45
+ 44 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Prijzen

  • San Diego Book Awards (Business) 2010
    Winnaar

Omschrijving

Million-copy best-selling business author Dr. Bob Nelson (1001 Ways to Reward Employees, Managing For Dummies, among others) has created a silver lining for managers and businesses everywhere in today's tough recessionary times by creating a resource for how to enhance employee morale, performance and productivity without spending a lot of money, time or resources. This research-based book looks at companies whose employee engagement scores have dramatically increased during the current recession and compares those to companies whose scores have nosedived over a comparable period to see how management practices varies between the two groups. The result: Six clear dimensions that any manager or organization can better harness to create a more motivating work environment for their employees today: - Create a Clear & Compelling Direction - Direct, Open & Honest Communication - Involve Employees & Encourage Initiative - Increase Employee Autonomy, Flexibility & Support - Continued Focus on Career Growth & Development - Recognize & Reward High Performance To keep employees focused and motivated in these difficult times, managers need to be proactive, positive and forward looking in systematically applying these dimensions on a daily basis with their employees. Dr. Nelson shows you exactly how to do this, using his trademark style of simple yet powerful insights, combined with concise, low-cost and practical suggestions all supported with real-life examples from successful organizations. The recession might be officially over, but for managers, employees and organizations everywhere, the "recovery" will plod on for years. This book will help keep employee energy and focus where it needs to be to make a difference so that the organization can emerge stronger and more competitive from today's challenging economic times.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
146
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780615306612
Verschijningsdatum:
4/09/2009
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
204 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 44 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.