Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Striving to express the lived experience of women's music at The Club, Stacy Holman Jones has created a text that is itself performative, and the reader cannot resist playing a starring role. Her evocative narrative slips in and out of prose, dialogue, and poetry. Fieldnotes and song lyrics are staged as inseparable parts of the events of social meaning occurring between ethnographer and field site, between reader and text. Jones is haunted by the specters of reliability and validity, motivated by the goals of multivocality and multiple truths, and driven by the music. She is also driven by the mystery and complexity of women's music; a category which is impossible to capture, tame, or pin down. Created and recreated from many points of view in each performance and evocation, it resists a stable definition. This innovative ethnography is an important move toward turning the postmodern critique into a lyrical and complex expression of social experience.