Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Why did London have to wait so long for a main line railway beneath its streets? For a few years in the mid-nineteenth century, Isambard Kingdom Brunel's broad gauge Great Western trains ran from Reading to Faringdon. Now, after many false starts, his vision is being realised as the Elizabeth Line carries passengers from Reading to the City once again and beyond Essex to Kent, using engineering that would have earned the admiration of the greatest Victorian engineers. London historian Stephen Halliday presents an engaging discussion of the fascinating origins and heroic engineering that made it all possible.