Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
« Tu sais, pour moi, tu étais un patron comme les autres ; finalement, tu es un type bien ! » C’est en entendant l’un de ses salariés prononcer cette phrase que Julien Leclercq a décidé de prendre la plume. Écrire pour partager son quotidien de dirigeant de PME et celui des trois mille chefs d’entreprise qu’il a rencontrés ces deux dernières années, et tenter à sa façon de mettre fin à une lutte des classes d’un autre temps. Situations ubuesques, aberrations du système, anecdotes déprimantes ou hilarantes, ces huit jours de la vie d’un patron font passer par toutes les émotions et tordent le cou aux clichés et amalgames qui entourent une profession souvent mal comprise – et dont on attend pourtant qu’elle relève le pays. Un récit aussi drôle qu’émouvant qui permet aux entrepreneurs de se sentir moins seuls et aux autres de découvrir ce qu’est le quotidien d’un patron français. Julien Leclercq dirige Com’Presse, une agence de presse et de communication qui compte une cinquantaine de salariés et dont le siège est à Astaffort (Lot-et-Garonne). Auteur de Chronique d’un salaud de patron (Les Cavaliers de l’orage, 2013), il est également le fondateur du mouvement des Déplumés. www.salauddepatron.fr