Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In his works, the American artist Josiah McElheny questions the legacy of modernity from the standpoint of his practice as a master of glass, starting from the confluence of design, science and art. McElheny studied art at the Rhode Island School of Design, and increased his knowledge of traditional glass manufacturing techniques by studying with such masters as Ronald Wilkin. This book presents "Island Universe," an installation composed of five chromed aluminium and blown glass sculptures. The structures form spheres that depict the grouping of galaxies in the universe and lights symbolizing quasars (the most brilliant objects known to man). The starting point of this work are the chandeliers inside the New York Metropolitan Opera House, designed by Lobmeyr in 1965, the same year in which the first data in support of the Big Bang theory were made public. The work functions as a model of that theory of the origin of the universe.