Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
John Wild (1902-1972) was a leading American philosopher noted for his work in existentialism and phenomenology, modes of thought that focus on human consciousness and subjectivity. He made a transition to existential phenomenology after being a major proponent of realism, as well as president of the Association for Realistic Philosophy in 1949. By examining Wild's philosophical development from realism and its search for objective truth to phenomenology, the author concludes that Wild brings realistic concerns to his analysis of existential phenomenology. Moreover, Dr. Kaufman argues that Wild's realistic version of existential phenomenology becomes problematic when Wild strives to establish metaphysical conclusions about the nature of the world and Divine Transcendence from a phenomenological analysis of human existence as lived from within. The analysis of Wild's wide-ranging philosophy raises important issues in ethics, epistemology, metaphysics, and philosophy of religion.