• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Jazz Sells: Music, Marketing, and Meaning

Mark Laver
Hardcover | Engels | Transnational Studies in Jazz
€ 216,95
+ 433 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Jazz Sells: Music, Marketing, and Meaning examines the issues of jazz, consumption, and capitalism through advertising. On television, on the Internet, in radio, and in print, advertising is a critically important medium for the mass dissemination of music and musical meaning. This book is a study of the use of the jazz genre as a musical signifier in promotional efforts, exploring how the relationship between brand, jazz music, and jazz discourses come together to create meaning for the product and the consumer. At the same time, it examines how jazz offers an invaluable lens through which to examine the complex and often contradictory culture of consumption upon which capitalism is predicated.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
262
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138018754
Verschijningsdatum:
24/02/2015
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
172 mm x 232 mm
Gewicht:
498 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 433 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.