Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The ability to pitch well is essential for all writers, directors and producers. Strong pitching skills will not only help you sell your projects, but also help you develop them, focus what makes a story work, clarify character and plot, and work more successfully with collaborators. This book takes you from the essentials of what makes a good pitch to advanced skills for all kinds of pitching situations. It examines the problems that can arise with both mainstream and unconventional projects, from a range of different cultures, and explains how to solve them. It also analyzes the process of taking a pitch meeting and shows you how to ensure you perform at your best.