Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Japanese Education Today, the first volume resulting from the U.S. Study of Education in Japan, made important contributions to our understanding of Japanese education in cultural context [vii]. This report is now widely considered the most informative and readable summary of Japanese education in cultural context that is currently available in English.This volume, Japanese Educational Productivity, contains briefer, and in some cases updated, versions of six of the eighteen research papers prepared by outside scholars under commission from the National Institute of Education (chapters 3-7 and 9), and four form members of the Department of Education team that produced Japanese Education Today. As the U.S. study developed, it became clear that, in addition to our original plan for a general audience report (which was all that was required under the bilateral agreement with Japan), we were accumulating some important scholarly work that should be made available in its own right. [x]