Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Jane Austen was fascinated by theater from her childhood, but the myth remains that she was anti-theatrical. Contemporary film and television have shown how naturally dramatic her stories are. Penny Gay's book describes for the first time the rich theatrical context of Austen's writing, and the intersections between her novels and contemporary drama. Gay relates Austen's mature novels to the various genres of eighteenth-century drama--laughing comedy, sentimental comedy and tragedy, Gothic theatre, early melodrama. She demonstrates the complexity of Austen's analysis of the pervasive theatricality of her society.