Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Jaime plantó una bellota, pero. antes de que pudiese crecer una ardilla la desenterró y la escondió. Jaime plantó una bellota, germinó y brotó de la tierra, pero. Así comienza una sucesión de escenas, narradas de modo ágil, breve y repetitivo. Una técnica muy recurrente en los cuentos destinados a primeros lectores y de gran utilidad para su narración oral, con la que se pretende implicar al público infantil. Mantener una estructura narrativa se convierte en una regla mnemotécnica esencial para que los niños sepan cómo continúa el cuento. Porque Jaime no se da por vencido cuando su primera bellota no crece: planta otra pero los animales la pisan, mosdisquean los brotes de la que empezaba a nacer; los niños estropean la planta que germinara con otra semilla, los leñadores talan el árbol que llegara a hacerse alto y fuerte... hasta que la enésima bellora de Jaime se convierte con el paso del tiempo en un roble robusto que da como fruto. más bellotas.