Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Great Cars series returns with an in-depth look at the 1963 Lightweight Jaguar E-type, chassis number 49 FXN. This Porter Press series selects individual vehicles that standout in the racing world, and commits to a full biography of them. This luminary among Jaguar Lightweight E-types made its race debut at the Nurburgring, freshly modified for aerodynamics and with an incredible engine developed by masterminds Dr. Samir Klat and Prof. Harry Watson. Peter Lumsden and Peter Sargent proved its high-speed potential by running third in the GT class at Le Mans the next year, and three months later, it was the best-placed E-type at the Tourist Trophy at Goodwood, as well as fifth in the GT class. 49 FXN's successes go on, and you'll see them all in full across nearly 300 period images, many previously unpublished, and plenty of full color studio photography.