Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Replacing the 420G saloons, MkIIs and S-types the XJ6 became a world standard for refinement and luxury. The Series I lacked rear legroom and the 2.8-litre engine acquired an unfortunate reputation. The long-wheelbase XJ6L was announced in 1972 and became standard on the Series II cars. The 2.8-litre engine was replaced by a 3.4-litre while the short-wheelbase came back in 1973 under the two-door coupT XJ6C. Due to poor relations in the British motor industry in the mid to late-seventies quality suffered appallingly with the result that there are good and bad examples of Jaguar XJs from this period. This is a book of contemporary road and comparison tests, technical & specification data, new model intro's, long-term tests, buyers guide. Models covered include: 2.8, 4.2, 3.4, Daimler Sovereign, Daimler 4.2 Auto., Series II 4.2, XJ6L, XJ6C, XJ12C, Convertible.