Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This is an assessment of the work and influence as a director of Jacques Copeau (1879-1949), who has long been regarded as one of the fathers of twentieth-century French theatre. Along with Antoine and his own pupils Dullin and Jouvet, Copeau is known to have been instrumental in restoring the traditional values of theatre at the same time as seeking, through training and experiment, a vital contemporary function. The work of Brook's company and research centre in Paris today is, for example, in direct descent from that of Copeau. John Rudlin examines the course of Copeau's directorial career, concentrating on his techniques in rehearsal and performance, charting his relationships with those who collaborated and worked with him, and elucidating his ideas of theatre. This book will interest all scholars and students of twentieth-century drama, and will also be of use to theatre practitioners.