Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Jacob Arminius (1559-1609) is one of the few theologians in the history of Christianity who has lent his name to a significant theological movement. The dissemination of his thought throughout Europe, Great Britain, and North America, along with the appeal of his ideas in current Protestant evangelical spheres (whether rightly understood or misunderstood), continue to attract both scholarly and popular attention. Keith D. Stanglin and Thomas H. McCall's Jacob Arminius offers a constructive synthesis of the current state of Arminius studies. There is a chasm separating technical, scholarly discussions of Arminius and popular-level appeals to his thought. The authors seek to bridge the scholarly and general discussions, providing an account based on interaction with all the primary sources and latest secondary research that will be helpful to the scholar as well as comprehensible and relevant to the undergraduate student.