Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book focuses solely on the Shonandai cultural centre, the first major public project of Itsuko Hasegawa. It is the unlikely successor to the previous books we made on the works of Aldo and Hannie Van Eyck and Giancarlo de Carlo. Shonandai belongs to a different time -1980s- and a different place -Japan- but it shares the desire of the earlier generations to 'overcome' modernism. Hasegawa achieves this most outlandish way, possible perhaps only in Japan in the 1980s. This is where the 1960s techno-avant-garde comes full circle. The building is presented with photographs by Stefano Graziani, as well as technical drawings. This book is part of the Everything without Content series by Kersten Geers, Jelena Pancevac and Joris Kritis. Are you participating again?Photograph: Stefano Graziani.