Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The scope of this dissertation is to illustrate, discuss and evaluate the technical and mainly pedagogical insights of a piece of Computer Assisted Language Learning software designed to teach the Greek language to speakers of English. The dissertation is divided into five parts. The first part provides background information about the aim of the program and its target audience. The second one constitutes a comprehensive analysis of the pedagogy involved in designing the software. The third and fourth parts involve the technological considerations that one has to make with respect to the user interface and development process of the software production. The last part offers a detailed account of the evaluation process applied in testing and improving the program.