Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
From trainee teachers to veteran, battle-hardened staff, the recurring nightmare is of a class of teenagers who simply will not do as they are told. The stomach-clenching, hand-trembling, knee-jittering question we ask ourselves at the start of each new year is, 'What if the pupils walk all over me?' No matter how confident we are in our own abilities, regardless of our position in the school, irrespective of the reputation we have built for ourselves, if we do not ask ourselves that question, then sooner or later we are in for a nasty shock. When it comes to classroom management, we are all in the same boat. We all experience classroom management challenges. It's All An Act offers a range of practical, no-nonsense, pragmatic strategies and techniques to try out, practise, adapt or abandon. It works on the premise that, to a great extent, classroom management is something we can do with pupils rather than to them. In response to the cry of, 'What's the point? That would never work!' the reply is, 'Give it a go. What have you got to lose?' For colleagues under the cosh of lesson preparation, marking, administration, meetings and deadlines, it's an easy read. What have you got to lose?