Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

ITIL 4 foundation courseware

Nederlands

Van Haren Learning Solutions A.O.
Paperback | Nederlands | Courseware
€ 39,24
+ 78 punten
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

'Naast de ITIL(R) 4 Foundation Courseware - Nederlands (978 940 180 460 8) raden wij u aan om de overweging te maken de volgende publicatie aan te schaffen: ITIL(R)4 - Pocket Guide (ISBN: 978 940 180 442 4). ITIL(R)4 - Pocket Guide sluit aan op ITIL(R) 4 Foundation Courseware - Nederlands.

Deze cursus is ontwikkeld om uw ITIL(R) 4 basisvaardigheid te ontwikkelen waardoor u een nieuwe kijk krijgt op IT Service Management through a Service Value System (SVS).

ITIL(R) 4 leert u wat het betekent om een toevoeging te leveren aan de bedrijfswaarde evenals modellen zoals Lean IT, Agile en DevOps.

De cursus is bedoelt voor ieder die werkt in de IT service branche of (meer) kennis nodig heeft van IT Service Management.

Kandidaten van deze cursus moeten binnen 60 minuten 40 vragen beantwoorden. Deze vragen zijn multiple choice en het gebruik van het boek tijdens het examen is niet is toegestaan. Bij een score van 65% heeft u het examen behaald en krijgt u het certificaat. U kunt uw examinering starten nadat u de cursus heeft afgerond. De examinering kunt waar en wanneer u maar wilt starten. Het examen wordt online gemaakt met onder andere het gebruik van een webcam.

Kandidaten die deze cursus willen volgen wordt geadviseerd om een basiskennis te hebben van IT en kennis van het eigen bedrijf.

U gaat tijdens de ITIL(R) 4 cursus:

-Inzicht verkrijgen in de sleutelbegrippen van Service Management

-Inzicht verkrijgen hoe ITIL u kan helpen Service Management te implementeren in uw bedrijf

-Inzicht verkrijgen van de 4 Service Management dimensies

-Inzicht verkrijgen van het doel en de componenten van het ITIL Service Value System

-Inzicht verkrijgen van Service Value Chain activiteiten en hoe deze aan elkaar relateren

-Inzicht verkrijgen van het doel en de kernbegrippen van 25 ITIL praktijkvormen

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
29
Taal:
Nederlands
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789401804608
Verschijningsdatum:
8/07/2019
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
210 mm x 297 mm
Gewicht:
741 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 78 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.