Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
IT Sustainability for Business Advantage speaks to modern managers in all functions as well as to IT professionals. Implementing an effective IT sustainability strategy is essential for organizations pursuing sustainability as a means of business advantage and this book shows how to do it. The critical first step is getting clear about the ends of the IT sustainability program--the mission must be to further the company's sustainability objectives and strategic intents should include: 1) Making IT operations as sustainable as possible; 2) Partnering with other functions to leverage IT in making their business processes more sustainable and to grow the business; and 3) Building a culture of sustainability within the IT organization. The next step is to implement strategies to achieve these ends and the book explores the ways and means of doing this. These include industry best practices on how to apply the processes, techniques, and technologies related to Green IT and IT for Sustainability (ITfS). They also include techniques for change management and building social capital.