Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

IT Strategy for Business

Parag Kulkarni, Pradeep Chandle
Paperback | Engels | Oxford Higher Education
€ 48,95
+ 97 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

IT Strategy for Business is a comprehensive textbook that is specially designed to meet the needs of MBA/PGDM students specializing in Systems/ IT. It would also be useful to students pursuing MBA (IT) and Master of Information Technology. The book has case studies and practical experiences of the authors in business environments that show the strategic impact of IT and business centred IT strategy development.

The book gives a perfect balance between technology and business with practical insight into IT Strategies for IT companies and IT Strategies for non-IT companies. IT Strategies in specific scenarios such as Product companies, Project companies, BPO and so on would also be discussed. Topics such as E-Strategy and IT Strategies for Mergers and Acquisitions make the book useful for professionals in IT industry.

The book also covers another important dimension of IT Strategy, the development and use of Knowledge Management and KM strategies. Techniques like balanced score cards to measure the impact of IT on business are discussed in the book.

The book includes a CD containing a relevant checklist and IT strategy guidelines.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
608
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780195694475
Verschijningsdatum:
15/06/2009
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
178 mm x 236 mm
Gewicht:
612 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 97 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.