Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
bezieht sich auf die Ausbildung der Berufe Fachinformatiker/Fachinformatikerin in den vier Fachrichtungen und IT-System-Elektroniker/IT-System-Elektronikerin im 2. Ausbildungsjahr
ergänzt den Schülerband mit lernfeldorientierten Aufgaben zu den Lernfeldern 6 - 9
bildet die gemeinsamen Inhalte und Kompetenzen der Lernfelder 6 - 9 des seit 2020 gültigen Rahmenlehrplans für diese Berufe ab und folgt somit einer lernfeldorientierten Struktur
ist gemäß des Rahmenlehrplans nach Lernsituationen aufgebaut, fördert das kompetenzorientierte Lernen und das Arbeiten in möglichst vollständigen Handlungen
mit Querverweisen zu Kapiteln im zugehörigen Schülerband
inklusive offener Handlungsaufgaben für eine eigenständige Lösungsfindung und Teamarbeit und geschlossener Handlungsaufgaben für eine schnellere Kompetenzüberprüfung.