Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
E-learning is a presently implemented in most of the educational institutions.Information and communication has an amazing growth in economy and education.Issues and strategies of managing e-learning services shows the impacts of e-learning services in educational institutions. The study access the students' perception in issues of e-learning, e-learning strategy, institutional leadership with learning environment and also the need for training of teaching staff in e-learning.The research enhances with the international inventory of students' behaviour towards internet, student's personality using eysenck three dimensions method and students' attitudes towards creativity ICEDIP model.Statistical tools were used to find out the outcomes of issues and strategies of managing e-learning services which are highly involved in the research.Most of the data were collected for analysis and the real result is showed in findings.The research represents how higher educational institutions have involved in e-learning implementation and development activitie