Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Here are three French plays from the Enlightenment Period dealing with the subject of slavery. ISLE OF SLAVES, by Pierre de Marivaux, is the longest and most challenging of the three. It postulates an island in the ancient Greek world where the slaves have revolted and seized power, killing all of their former masters and declaring their independence. Now, any "masters" shipwrecked on their island are forced to live as slaves of their own slaves to impress upon them the wrongs they've committed. THE MERCHANT OF SMYRNA, by Nicolas Chamfort, and THE BEAUTIFUL SLAVE, by Antoine-Jean Dumaniant, both deal with the pain that Christian and Muslim lovers experience when one (or both) of them are captured and sold into slavery--and then are fortuitously freed by their new owners or through their own efforts. These dramas represent early moral judgments in the late eighteenth century on the evils of slavery, and as such, are important milestones in the history of European drama.