Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In 1904 the Isle of Man became the cradle of car racing in the British Isles when its self-governing status enabled the Island's public roads to be closed for motor racing. Starting in 1905, the Island's early Tourist Trophy car races led directly to the motorcycle TT Races which have continued virtually without interruption to this day. The Island's first phase of car racing extended from 1904 to 1922, on various TT courses varying in length from 52 to 37 miles. Racing resumed from 1933 to 1937 on street circuits through Douglas and Onchan and a third series of races took place between 1947 and 1953 on the Willaston Circuit on the outskirts of Douglas. This book tells in detail the story of the Island races, the drivers, the cars, the fights against political opposition and the contribution made by the Island's races to the development of production cars over fifty years.